Lucrul cel mai de preţ

Suntem în culmea sărbătorilor de iarnă!

Trăim zilele prăznuirii Botezului Domnului!

Din 6 ianuarie, timp de 8 zile, ne bucurăm de praznicul Bobotezii.

În fiecare zi, pe nemâncate, gustăm din apa sfinţită în această zi mare! Apa sfinţită în această zi se mai numeşte şi aghiazmă mare. Apă vindecătoare şi sfinţitoare care necesită conştientizare şi pregătire sufletească… Acum ni se dă tuturor ca un dar al Milostivului Dumnezeu.

În ziua praznicului Bobotezii, părintele nostru ne-a vorbit despre Botezul Domnului, îndemnându-ne să ne amintim de propriul Botez. Să-l preţuim. Să-l cinstim. Să trăim ca oameni botezaţi.

Prin Botez, am devenit creştini. Botezul este lucrul cel mai de preţ din viaţa noastră creştină.

Prin Botez, ne-am unit cu Domnul Hristos şi El va fi cu noui până la sfârşit şi ne va conduce viaţa pe Calea mântuirii.

Da. Mă gândesc la propriul Botez şi mulţumesc lui Dumnezeu că m-a învrednicit de asemenea dar.

Cu smerenie mărturisesc că Botezul meu este cel mai de preţ pe care-L am în viaţa mea.

Mă rog Domnului să mă învrednicească să trăiesc la măsura acestui mare dar.

În zilele acestea, mă gândesc şi la Botezul fiicelor noastre.

N-am avut răbdare să le ţin exact 40 de zile. Le-am botezat mai repede. Mai ales pe cele mici, care au venit după cele două pierderi de sarcină…

Simţeam nevoia de o protecţie puternică.

Şi le-am botezat mai repede. Le-am aşezat în braţele Domnului şi El le-a păzit, hrănindu-le cu El Însuşi prin Împărtăşire

Mare minune!

Să nasc după pierderea unui sufleţel pe care nu l-am văzut, dar l-am simţit acolo ca dar divin, pe care poate nu l-am preţuit… Ah!

Mulţumesc! Mulţumesc! Mulţumesc!

Un răspuns

  1. Arătatu-S-a, în taină, Iubirea…

Lasă un comentariu