Tabara la Moeciu 2014

Imagine

Dragii mei
Revin cu câteva aspecte despre tabăra la Moeciu.
Referitor la preţ, am stabilit suma de 450 de lei. Aici intra toate costurile, inclusiv transportul pentru cei din Sibiu.
Apoi în legătură cu transportul. Mi s-a sugerat că ar fi mult mai bine dacă am pleca din sibiu cu un microbuz. În cazul acesta ar ieşi din program vizitele în Braşov şi am merge direct în tabără. Am început să întreb şi să mă interesez de microbuz, varianta cea mai accesibilă.
Apoi cu privire la vârsta participanţilor, revin şi spun că aş prefera să fie copii peste 8 ani.
După data de 4 iulie nădăjduiesc să am clare toate amănuntele cu privire la această tabără căci voi merge într-o serie de experienţă, de „ucenicie” cu Părintele Dariciuc.
Dacă aveţi sugestii sau posibilităţi de ajutor în privinţa transportului şi a materialelor de lucru, gen tempera, lut, fimo, cartoane colorate…, primim cu bucurie.

Lasă un comentariu